I'm losing control of my heart.

Det sämsta beslutet jag kunde tagit idag var just att
gå till skolan, alltså att just promenera dit.
Muttrandes och huttrandes gjorde jag mitt bästa med att
försöka ta mig framåt då jag hade motvind mest hela vägen.
Inte nog med att det var dåligt väder, jag har även hört att
snön har kommit till åre. Dåliga nyheter for sure, rädda mig.

Det dåliga vädret ger mig en sjuk huvudvärk och min instinkt
säger åt mig att stanna ihopkurad under täcket resten av dagen.
Men jag ska ta och promenera till nina så fort jag fått i mig lite mat,
kan ju inte isolera mig totalt bara för att det börjar bli vinter.
Jag är ju trots allt ingen björn.


Kommentarer
Postat av: M.

Ciz. Klipp mig. Any time. <3!

2009-09-30 @ 01:58:29
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0