I might be the way everybody likes to say.

Det lönar sig att ställa klockan tidigt ska jag säga er.
Som idag då jag börjar 12.15, ställde jag klockan på 09.00,
sätter igång TVn och vad får jag se? Jo att reprisen av VMA
precis börjar. Det är skillz, om jag får säga det själv.

I helgen verkar alla ha bestämt sig för att lämna mig själv
i den här staden. Det är inte rätt alls, tänker aldrig någon på mig?
Egoistisk - Javisst.

Nej nu ska jag börja slita med håret som behöver bra mycket
mer tid och omsorg nu jämfört med förut.

Vi hörs ikväll.



Apropå ingenting så är jag väldigt imponerad av att IKEA har så billig
mat. Det ni ser ovanför är det jag åt sist, 19 kronor inklusive dryck.
Ett mysterium i sig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Både jag och Cammen kommer till stan i kväll. Vi tänkte träffas nåt i helgen och hitta på nåt, så om du inte har nåt annat för dig så får du gärna höra av dig, vore JÄKLIGT kul och få träffa dig me. :) KRAM <3

2009-09-18 @ 14:49:30
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0