Hoping for the best, but expecting the worst.

Söndagsångest, jag lyckas alltid få det.
Även fast just den här söndagen har varit alldeles i min smak.
Sov till 1, för en gångs skull och spenderade sedan resten av dagen
med att göra lite nytta. Städa (plocka upp kläder från golvet),
skriva loggbok till projektarbetet (3 meningar).
Ja, jag sa ju lite nytta. Tänker ju inte direkt göra en revolt.
Sen har jag legat och myst med cosmopolitan och True blood.

Förresten, vi såg Flickan som lekte med elden igår.
Full pott, titta på den or you will die. Ungefär.



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: haha ja men jag har börjat samla vuxenpoäng, näråå ;)

2009-09-28 @ 10:15:11
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0