Help me to forget my name.

Trots att det bara har gått en liten bit in på den
här veckan så känns det som att det har blivit
mycket uträttat. Jag och Natalie har bokat allt
till Sthlm. Vi har bestämt oss för att Friskis & Svettis
är vårat nya hem. Dessutom så har jag precis
pratat med papi och backspegeln är påväg.

Ett liiitet minus är att jag just nu ligger hemma
i halvfeber. 37.9 vet jag inte riktigt om man kan
kalla feber men jag är inte på topp så att säga.
Tur att jag har min man här, som iallafall underhåller
mig, även fast jag inte får något direkt medlidande.
Jag längtar tills han kommer tillbaka från skolan, att
vara ensam är överskattat. Minsann.


Jag gillar inte hösten så värst, så här kommer en söt sommarbild.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig vännen! PussoKram <3

2009-09-15 @ 15:27:19
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/
Postat av: maria

jag funderar också på frikis, inte så farligt dyrt! See you there. Btw svininfluensa?

2009-09-16 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0