He caught my eye as I walked on by.

Up and awake.

Börjar inte förrän 12.15 idag, men har varit vaken lääääänge ändå.
Jag är ju ute med doggen mer än någonsin nu när mami knappt kan gå.

Har långt ifrån lust att gå till skolan idag, fick igår reda på att vi skulle
jobba med clips och det är inget för mig. Jag hatar tålamodsjobb.

Grisade nyss i mig en tallrik fil. Och ja, jag grisade verkligen
då jag inte hade någon möjlighet att slicka bort filen jag hade
runt munnen, det fick sitta kvar där tills jag var klar.
En macka gav jag mig också på, bad idea.
Har kommit på att jag har inte svårt att äta för att jag har ont,
utan för att tungan inte har svällt något av betydelse.
Då är staven så lång så att jag halvt biter i den varje gång jag
försöker att tugga. Och det är inte alls skönt faktiskt.

Men jag gör ju framsteg varje timme. Mycket spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0