Before it's to late, be mine.

Gårdagen började med 1 timmas permanentrullning.
Det gick sådär, men har man inte tränat på hela lovet
får man faktiskt skylla sig själv. Det var även lillens
sista dag som våran lärare, tråkigt for sure men jag
har bra aningar för de nya frisörlärarna. Jag är övertygad
om att detta år kommer att bli bättre.

Efter skolan fick jag äntligen träffa Damgiano,
min fina man. Vi gick hem till Salle för att han skulle
få sig en klippning, kollade även på fotboll innan vi
promenerade hem till fyran.
Jag nöjde mig med att kura ihop mig i en varm famn
i några timmar innan det var läggdags.
Damgiano fick en dålig idé om att vi skulle byta sovplatser,
det förstörde hela min sovrutin och jag var pigg samma minut
som han skulle iväg till skolan. Det var min lediga dag.

Jag väntar på postbilen och hoppas att den kommer med
min skiva. Efterlängtat, you bet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0