All the things we have been through.

Jag satt och tittade igenom bilder på datorn,
bestämde mig snabbt för att lägga upp några.


Hahahah, party hos mig. Maria bestämmer sig för att sitta
ute i minusgraderna.. I EN KARTONG..?


Crazy fest hos nina, såhär mycket folk var det i hela lägenheten
och nina var i upplösningstillstånd. Men kul hade vi.


Pingvinpartyt, behövs det mer ord?
Det roligaste var allt när polisen kom, kaotiskt var ordet.


Valborg 08, by far den roligaste valborg jag varit med om.
Så mycket folk och så många älskvärda människor har det
aldrig varit i mitt hus.


Skolavslutningen 08. Vi drack rysk sprit och blev glada
på 2 sekunder. Så glada att jag inte ens minns hur kvällen
slutade.


VM-invigningen. Maria ramlade fler gånger än det är tillåtet.
Här, mitt i ett fall.

Kommentarer
Postat av: kåln

HAHAHAHHAHA alltså VM invigningen i mitt hjärta!

2009-09-08 @ 00:15:15
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. great memories

2009-09-08 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0