you're my angel and you light up.

Ojoj, hur kan så mycket hända på några få dagar?

First of all.


ANNA CECILIA ÖSTMAN HAR KÖRKORT.

Världens största grej, min största bedrift här i livet. Jag är nöjdare än de flesta. Nu fattas bara en bil. Fan vad jag skriver kortfattat.

Kortfattat it is, på grund utav att min kropp är sämre än någonsin efter att jag tagit ut mig alldeles för hårt under denna långhelg. Helt enkelt riktigt borta i huvudet, det går nog över. Man är bara ung en gång i livet.

Valborg blev till en kul kväll, trots komplikationer från olika håll. Men det är så det ska vara, livet är inte lätt.
För att sammanfatta;
Skön grillning med de allra bästa i solen på gården.
Härligt folk och mysig stämning
Polis.
En waaasted men ack så rolig damgiano
Pain i fötterna av högklackat
Fortsatt 2mannafestande efter 3.

Resten av helgen har gått fort, men samtidigt så känns det som att det var en vecka sen jag var i skolan, kind of.
För att fortsätta att göra långa historier korta så har helgen spenderats med damgiano, och vi har varit dräggiga och lodigast i östersund.

Nu är det verkligen dags för vila. Eller varför inte mat? Har trots allt inte ätit något för dagen. Smaklig måltid.

Kommentarer
Postat av: M.

Haha, gillar hur du sammanfattade den där timman med poliserna till ett ord. <3

2009-05-04 @ 00:23:45
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: cizsi

Haha, timman? Det höll sig ju till typ en halvtimme på sin höjd ;)

2009-05-04 @ 21:14:24
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: M.

Ja, tydligen så har man inte så bra koll på klockan när man gömmer sig på ditt rum. ;)

2009-05-04 @ 23:04:37
URL: http://meast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0