You were all the things that I thought I knew.

En bra dag i sällskap med många zoeta koalor.

Dawes vårshow var clean. Det kändes dock ovanligt att sitta i publiken,
minns knappt sist jag gjorde det actually.
Det enda jag ville var att springa upp och dansa,
jag anser att det var tur att jag hindrade mig själv.

Annars så är jag redo för en ny vecka! Eller vänta, kanske inte?
Morgondagen startas med prov med wolf.
Jag dissar järnet, ser framemot hennes min då jag lämnar in det.
Kanske ska rita en häst som andra k00la peeps.

Nästa helg dock, då blir det probably party all night long med nina,
som gamla tider.
Looking forward to it.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

och med mig!

2009-05-11 @ 08:06:54
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0