You spin my head right round.

Imorse kom jag fram till Östersund som solen för ovanlighetens skull sken på.
Totalt meningslös dag i skolan, totalt meningslöst pluggförsök av mig hela kvällen.

Det är inte lätt att plugga när det finns så mycket andra roliga
saker att fokusera på, och det är inte lätt att plugga
då man ser framemot saker.

För att vara helt ärlig skiter jag helt fullständigt i mina betyg, kanske dumt men
jag kan inte rå för hur jag känner för stunden.
Det jag fokuserar på är frisörämnena och så kommer det att förbli.

Imorgon är det dags för wargens bal, jag ser framemot det.
Att få se de flesta av mina vänner redo för balen,
som de förmodligen kommer minnas för resten av deras liv kommer vara underbart.
Det känns som att en liten del av mig också ska på bal.

Jag ser framemot eran student, jag ska fira er som aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0