You know that I will try to be your everything.

Klaaad Tjeeeej!

Dagen har varit great!
For ut till Birsta för att bland annat kolla på takidas sämsta "spelning" ever,
men hur mycket kan man göra på mediamarkt? I feel for them.
Senare kom vi fram till Hässjö och åt världens godaste middag,
jag tror inte jag har ätit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde idag, for real.

När samtliga smält maten så kom jag på den briljanta idén att spela lite
brännboll, sagt och gjort. Vi lottade lag och efter mycket surande (från det förlorande laget)
och mycket glädjetjut (från våran sida) slutade matchen 76 - 44.
Utslagning på hög nivå.

Det hanns även med pictionary, vilket jag ägde sönder på. Gissa är min grej.
Och det bästa av allt, kurragömma med dunk! Nostalgi utöver allt annat.

En bra dag helt enkelt, ge mig fler sommardagar med släkten.



en fin bild från midsommar i Hässjö, Pappa jagar lämpligt offer med en drink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0