We've had some times, I wouldn't trade for the world.

Felet med mig är att jag aldrig kan vara arg länge, eller kanske det är något positivt? Jag vet inte.

Den här gången var det Nina som fick mig på bra humör. Av någon anledning kom vi in på de absolut roligaste händelserna i bulgarien. Även fast ni inte lär tycka det är lika roligt som vi tycker, så ska jag faktiskt berätta om dom.

* När vi anlänt till hotellet för första gången är klockan runt 1 på natten. Efter besök och lite drinkar så bestämmer jag och Nina oss för att det är läggdags, vi ville ju inte sova bort kommande dag.
Tobbe däremot var inte på humör för att sova så han försvinner.
Klockan 6 vaknar vi av att någon dunsar ner i sängen mellan oss och eftersom vi bara fått 1 timmes sömn var vi inte pigg nog att öppna ögonen. Så jag mumlar istället "Tobbe förfan", några sekunder senare säger en obekant röst "Nej det är inte tobbe.... Det är DENNIS!"
När vi öppnar ögonen ser vi en trött, men ack så glad man som låg mellan oss. Det visar sig senare att det var våran granne som tobbe lärt känna.
Det var dock bara att kliva upp för oss och lämna plats åt Tobbe och hans nyfunna vän.


* Jag, Nina och Tobbe var ute och vandrade längs huvudgatan, helt plötsligt bestämmer vi oss för att gå på "den glade viking" där de andra höll hus. Man behövde ju såklart biljetter men det var ju inget problem eftersom gatorna var packade med folk som sålde alla möjliga slags biljetter.
Tillslut ser vi en tjej som säljer biljetter till något som hette i stil med "glade vikingen" så vi springer fram och säger att vi vill ha biljetter till samma kväll, hon hade inte 3 stycken på sig så hon var snäll att ringa någon homie till henne medan vi stod där, tillslut så ser hon honom och går iväg.
I samma stund inser vi att det är inte samma ställe, utan ett helt annat klubb som heter nästan likadant.
Jag och N drabbas av panik och i stundens hetta och med lite alkohol i blodet så anser vi att springa är det bästa sättet att komma ifrån oredan. Så vi börjar löpa, och ropar på Tobbe som står och tittar på tavlor. Han tittar på oss och muttrar sedan "kvinnor" till den bulgariske säljaren innan han hänger på. Vi springer in på en gräsmatta och över stängselhelveten innan vi stannar och inser att vi har kommit till världens slumgränd.


* Efter den första incidenten är vi påväg tillbaka till the mainstreet.
Helt plötsligt utbrister Nina "El krocko" och syftar på ett hotell. Vi tittar dit och hör en jävla smäll. Smällen var Nina som precis krockat med en telefonkiosk.
Okej, här måste ni tänka. "El krocko" och sen en krock. Roligare än någonsin, right? '


Nej nu orkar jag inte skriva mera,  too much to handle.
Men mer kommer från den bästa resan i mitt liv. Vänta bara!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter faktiskt galet roligt. Jag gillar speciellt historien med den där Dennis.

2009-05-07 @ 23:29:23
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0