The mind is happy.

Jag har alltid varit rädd för de som står och försöker
få en att byta abonnemang till telefonen.
Idag, på grund utav D blev jag utsatt för dessa.
När de fick reda på att jag var 18 så blev de som i extas,
då gick allt av bara farten.
Helt plötsligt hade jag skakat hand med denne otroligt
charmiga unga man och börjat vandra därifrån.

Jag skulle aldrig:

Visat min nuvarande mobil
Sagt att jag var 18
Sagt att jag skriver mycket sms
Sagt att jag har otur med telefoner

Det ledde till att jag numera inte har kontantkort längre, utan abonnemang.
Det ledde till att jag numera har en ny mobil.
Det ledde till att jag såklart lyckats få med någon slags försäkring.

Nåväl, påminn mig att aldrig ringa någon i framtiden.
 Jag kommer att ha fullt upp med att betala av telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0