So right now I’m so unsure how to care.

På skolan för ovanlighetens skull.
Nooo just kidding!

Var upp och tog en sneakpeak på vårat kommande schema till hösten,
vårat löfte om att få skönare fredagar gick rätt åt helvete då det praktiskt taget
är enda dagen då vi alla går heldag. Halv 9 till halv 4. No like at all.
Sen försöker de små djuren få mig att byta kursen Småföretagande A, mot Organisation och Ledarskap A.
Hur det gynnar mig? Jag får 3 timmar extra i veckan men inga mer poäng.
Känns det värt? Svar Nej.
Men jag får se hur det blir, konstigt nog så har jag en förmåga att vara lättövertalad.

Nej nu ska jag gå tillbaka att vara bäst på engelskalektionen.
Med lingan har man alltid roligt, vare sig det gäller memory eller översätta ord.

Pööss.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag vill också se schema

2009-05-19 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0