Please come home cause I want to be with you.

Älskar att jag tar denna blogg så seriöst och uppdaterar den så sjukt ofta (!?)

Nu är det torsdag och det måste vara det sjukaste på länge. Det var alldeles nyss måndag, I bet!

Som sagt så kom Damme in till stan i måndags och dagarna sedan dess har mestadels spenderats med honom, känns som att det är bäst att passa på då han väl är inne i storstan.

Idag är jag inte på skolan, You've noticed.
Min omotivation vägrar att lämna mig ifred och praktiskt taget tvingar mig till att stanna hemma. Jag har nästan lovat mig själv att plugga till prov imorgon, men tvivlar på att jag orkar sträcka mig efter boken.

I can't believe how things can change so fast 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0