Nothing's gonna chance me, so you don't have to cry.

Min favoritsyssla har nu blivit att köra. Köra vartsomhelst, utan mål.
Det enda som fattas är något att lyssna på istället för reklamen på radio.
Dags att börja bränna lite skivor kanske.

Jag hade tänkt spendera dagen med att göra klart restuppgifter som jag aldrig tar tag i vanliga fall, men inte ens idag har jag tålamod. Istället har jag lånat bilen och åkt runt, runt och runt. 

Jag har fortfarande inte vant mig vid att Damgiano inte bor här i stan längre, det suger och just nu saknar jag honom som ett as. Jag ser framemot hösten, det kommer att bli grrreat!

Nu börjar den urusla filmen på tv igen, hoppas ni har en bra helg. ♥

Kommentarer
Postat av: maria

köööör till mig imorgonkväll :)

2009-05-11 @ 19:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0