It's not the same without a gun.

Jag är helt slut.

Gårdagen startades med prov och sen var det uppsättningar som gällde,
från 12 till 16 fixades Maria, Therese och Louise. Under tiden droppade Maja in och när allt var klart togs klänningarna på.
Alla var så stört fina och jag fick en tår i ögat. Jag hatar att jag är så sentimental.
Det togs lite kort och sen begav alla "ickebalare" sig till gamla teatern för att trängas med halva östersund.
Jag träffade Nina och Fideli som var cleanast ever, och flera till kända människor som var redo för bal.
Ska göra mitt bästa och skicka upp lite bilder senare.

Sedan for jag till Natalie och vi slängde i en blekning i håret på mig, allt för att förbereda inför egen hårvård kind of.
Så nu är mitt hår guldigt så inåt helvete, men det är ju bara en vecka kvar. Jag härdar.

Kommentarer
Postat av: therese

du är bäst, cecilia.

2009-05-27 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0