If I knew your name, I would never take back all my thoughts.

Tänk att jag inte behöver oroa mig över framtiden än på ett tag.
Den underbara känslan av att veta att jag har planer för minst ett år framåt gör att jag inte känner mig ett dugg svartsjuk på mina jämlikar som alla ska ta på sig sina studentmössor inom en snar framtid. All heder åt dem dock, MAHA.

Annars så förstår jag inte riktigt vart det gick snett när alla elever verkar ha så sjukt mycket att göra just nu, inklusive mig.
Efter alla år måste skolan lärt sig att det inte alls är ett smart drag att spara allt till slutet, eftersom det leder till oinlämnade uppgifter och skoltrötta barn. Det är ju nu man ska njuta av de sista dagarna, right?

Dock så är det våran visning som tar upp mest tid, men eftersom det är en så sjukt kul grej så gör det inte så mycket. Förutom att jag skiter fullständigt i allt annat.
Jag och Natalie är nog det bästa teamet man kan finna, det kommer bli perfekt!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0