I wanna kiss you, but if I do, then I might miss you babe.

Det här är verkligen något som kan kallas slapphelg. Jag har inte gjort någon nytta och det känns bättre än väntat.
Som den enormt rastlösa människa jag är, så är det här en merit av högsta slag.

Som sagt så har jag stressiga veckor framför mig.
Men det ska jag nog ta mig igenom med ett leende på läpparna..! Förhoppningsvis.

v. 21
Måndag : Prov
Tisdag: Ut till dvärsätt för att klippa Emil
Onsdag: Färga och fixa Maria och Louise på salongen, sedan göra baluppsättning på Erika.
Torsdag: Fest?
Fredag: Baluppsättning Tracy, Sundsvall?

v.22
Måndag: Free!
Tisdag: Kultur&Stilhistoria prov, Baluppsättning Maria, Therese och Louise.
Onsdag: Det bär av till hammarn för musikal.
Torsdag: Tillbaka till Östersund och göra det sista inför Visningen.
Fredag: Baluppsättning Sandra.

v.23
Måndag: Freee!
Tisdag: Genrep till Visning
Onsdag: Visning på Jamtli, be there or be square!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0