I think she's having a meltdown.

Världens lugnaste kväll.
Välförtjänat.

Jag måste vara lättstressad, med tanke på att den här veckan har gjort mig stressad as hell. Eller det kanske är så att tanken på de kommande veckorna gör mig stressad? Anyhow, min kropp berättar tydligt att jag behöver slappa aaaav genom att jag får problem att andas, for real. Inget allvarligt direkt, men fortfarande jobbigt och ett tydligt tecken.

Så här sitter jag, och funderar på att gå till sängs.
Hade tänkt att ta en liiiten sovmorgon innan jag drar ner på stan i det förhoppningsvis fina vädret imorgon,
där väntas både klipptält och fikatävling med Ace.
Looking forward to it.

Förövrigt så åt jag Ben & Jerry's för första gången i mitt liv idag. Det var en upplevelse, men jag blev en aning besviken. Jag hade hoppats på en resa till himmelriket vid första tuggan. Riktigt så var det inte.
Men gott var det.


Kommentarer
Postat av: carro

men det beror väl kanske på vilken av dom man köper:)

2009-05-21 @ 21:52:33
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0