I see the hesitation in your eyes.

Överlag så har dagen varit toppen!

Förutom den lilla detaljen att jag försov mig imorse vilket bidragit till att jag gått runt i fetaste lodisoutfiten ever.
Nationella i engelska - Hör och Läsförståelse på förmiddagen.
Svenskalektionen inleddes med en lek där mitt lag med mig som lagledare vann. In your face. MAHA.

Ikväll har vi varit ute och småfirat Natalie som just nu när jag skriver är 18, ett stort grattis till henne, jag hoppas att det blir lika mycket öltält som vi väntat oss i sommar.

Jag har även påbörjat min kamp i att få tillbaka blondheten. Drog slingor som vi blekte idag, och resultatet blev helt okej. Huvudsaken är ju att jag blir ljusare. Smackar upp en bild om jag kommer ihåg.

Helgen bjuder inte på något speciellt och det känns faktiskt skönt. Det jag vet är att jag ska inleda den med en fet sovmorgon.


Tills vidare bjuder jag på en bild from back in the days där jag faktiskt har min naturliga hårfärg.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack=) och öltält kommer de bli;)

2009-05-09 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0