I know that I've got issues, but you're pretty messed up to.

En ny vecka har börjat, gårdagen sket sig och jag orkade inte kliva upp 7 för att gå till skolan.
Det slutade med att jag sjukanmälde mig och följde med damgiano till bussen.
Väl på stan så kommer LT fram och intervjuar oss, så nu vet alla att jag inte hade feber, kind of.
MAHA!

Skolan suger just idag, jag och natalie suktar efter snus men orkar inte släpa oss iväg för att köpa. Det är alldeles för lång tid kvar till rasten och det regnar.

MItt humör är på topp, right?

Det är det egentligen faktiskt,
jag skrattar åt alla som inte har något större liv än att sitta och älta saker som dom egentligen inte har något med att göra.



Kommentarer
Postat av: matilda

jag skrattar med dig, hihi

2009-05-05 @ 09:14:12
URL: http://matvild.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hhaha =)

2009-05-05 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0