And if I walk away from here, I'll never be the same.

Bitter - Irriterad - Arg

Det positiva med att ha föräldrar som knappt pratar med varandra är att de aldrig kan gadda ihop sig,
de skapar sina egna uppfattningar istället för att höra något från annat håll.

Inte nu längre,  obviously.

Jag hatar när de lägger sig i saker de inte har med att göra.
Jag hatar när de antar saker och inte tror på mig när jag säger sanningen.
Jag hatar att de håller med varandra - bara för att de borde.

Men mest av allt hatar jag att jag är fast i den här jävla skiten.
Ge mig ett eget liv,
ge mig ett privatliv
och acceptera att jag inte är 14 jävla år längre.

Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: ninoo

punkt.

2009-05-07 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0