All I want, all I need, is to make you breathe.

Igår fick jag ett sms från matilda som löd:
de som inte har sina modeller är lediga imorgon.
Det var det bästa som hänt mig, ever.  Iallafall nästan.
Så jag sov till halv 11 idag, gjorde mitt bästa med att få lite sömn till men icke.
Idag ska vi ta vårat pick och pack och åka till Hammarn.
Damgiano har musikal och jag, Felix, Natalie, Linnea & Matilda ska kika på.
Det jag ser mest framemot är att köra, det kommer bli min längsta bilresa hittills. Damn.

OCH GRATTIS DAMME SOM FYLLER ÅÅÅÅR!.

Om jag orkar, skriver jag ikväll.
Annars så får ni 30 ynka människor som läser min blogg vänta tills imorgon.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0