All I see is you.

uppdaterarN!

Det har inte blivit mycket till skola den här veckan, och lika bra är väl det.
Helgen har varit sweet, med det här vädret blir alla glada kind of.
I fredags kom Damme och av misstag lurade jag ut stackaren till Lövsta, där vi var fast i 1,5 timme tills nina hämtade oss.
Vi var till Felix nya crib, och gled runt med nina som chaufför en stor del av kvällen.
Igår blev jag väckt klockan 8 av en wasted kille som sedan kom hem till mig och däckade, jag blev arg.
När jag äntligen lyckades väcka Damgiano så gled vi ner på stan och njöt av solen. Vi hjälpte också till i fikatävlingen som Östersund vann förövrigt.
F & D tog årets första dopp och sen var det dags för brännboll och lite småparty ute såklart. Jag drog årets första utesup på samma dag som förra året, skill!

Idag mår jag sämst, jag tror att jag har dragit på mig feber dessvärre, men ska göra det bästa för att bli kry. Är ledig imorgon tur nog så det ska inte vara några probleeem.

Och grattis mami på morsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0