You hung me like a picture, now I'm just a frame.

Det fina vädret har gett sig av och lämnat lite regnskurar kvar.
Jag klagar dock inte, för jag är övertygad om att det kommer tillbaka snart.

Efter jobbet har jag och Kålen slagits oss fram på stan bland alla satans norskar,
Storsjöcupen drar hit hemskt folk - stan är inte säker.
Jag spenderar mina pengar som aldrig förr, har inhandlat diverse men det enda
som är värt att nämna är världens skönaste shorts, som kommer hänga med hela året om.

Igår beställde jag kläder också från la redoute,
till min glädje hittade jag ett par skor som jag trånat efter tidigare iår,
till halva priset. Jag stressade för att hitta köp-knappen innan de tog slut.

Något jag har tänkt på är att man borde kunna byta ögonfärg permanent,
FORFUCKINGEVER.
Kära gud, tomten, anyone. Ge mig bruna ögon, bort med allt det svenska ur mig..
NU.


Kommentarer
Postat av: Carola

jag byter gärna

2009-07-02 @ 15:48:33
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0