Would he ever doubt, the way I feel about him in my heart.

Vid frukostbordet.

Helgen hittills har varit kanon, jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit.

Vi har bättrat på brännan rejält, stekt, åkt bil, haft OC-maraton, tagit årets första dopp (endast jag dock, trots åtskilliga försök att få med Natalie) och haft det allmänt mysigt.

Också var det ju cruisingen igår också förstås, vi började vid 3 och tog en cider på balkongen i hettan. sen var det nästan värre duschkaos här än hemma i sundsvall. Jag blev sist in i dushen och tvingades inse att det inte fanns något varmvatten kvar. Det var kallare än att bada i älven, I promise.
När vi äntligen var fixade och klara styrde vi våran färd till Larsa för att grilla, trots att våran matlust var körd i botten på grund utav värmen. Men det gick, och efter några timmar traskade vi ner på byn.
Det var ungefär lika mycket röj som jag hade väntat mig, men träffade mycket folk gjorde vi och kvällen gick åt det bättre hållet.
Kvällens största plus var att jag lyckades träffa både Brenje och Mats, som jag inte träffat på åtskilliga år/månader. När vi väl ses, gör vi det i Hammarn.
Jag lyckades även cruisa dagen till ära! Med Damme och hans fina familj som är lika galen som min egen. Jag gillar dom.

Vi kom i sängs vid 5tiden och hjärtat var tvungen att åka till jobbet redan innan 11. Nu ses vi inte förrän nästa helg. Pain right through.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0