The love I need is the love you give.

En fin midsommar firades i Hässjö med familjen, kusiner och Damme.
Det bjöds på lekar, mat i mängder, spel och bad för vissa. Den årliga tävlingen slutade team Östman på en tredjeplats men jag klagar för en gångs skull inte.

   

Lördagen blev en enda lång sovmorgon, att vakna upp bredvid min älskade har klättrat upp på listan över de bästa sakerna som finns i livet.
Det blev sedan bestämt att vi skulle fiska, men under inhandlingen av grillkorv öppnar sig himlen och regnet bokstavligt talat forsade ner, så vi ställde in fiskeplanerna. Istället hjälpte hela familjen till att göra fondue och vi bänkade oss sedan framför tv/film resten av kvällen. Pappa och Eva-britt firade bröllopsdag, 11 år med ringen på fingret.

Idag har jag agerat chaufför till samtliga så det har blivit till att umgås i bilen innan jag och Damme åkte och fiskade (jag fiskade i tanken). Nu väntar jag på mat innan det är dags att åka tillbaka till Östersund för en till veckas jobb.
Damgiano har åkt hem och det kändes värre än någonsin att säga hejdå, jag hatar att hela sommaren kommer spenderas på olika håll, helgerna blir det jag lever för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0