Stay forever without regrets.

Ja, första dagen avklarad.

Det gick faktiskt riktigt bra, jag har aldrig haft ett eget kontor förut.
Så länge jag har någonting att göra så är jag nöjd, det värsta som
finns är att sitta av tiden, jag jobbar trots allt 8 timmar om dagen.

Fick också reda på att jag är ledig på fredag och jobbar halvdag på
torsdag, så det blir direkt till tåget på torsdag e.m och hem till
älskade sundsvall och familjen. Dock så tror jag Mathilda åker till
Japan då så jag får se om jag hinner träffa henne, i hope!

Nemen jag mår riktigt bra för tillfället, jobbet har startat och jag har
veckan planerad. Och jag och Damme ses i helgen. Happy penguin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0