In your arms only.

Idag var jag en duktig tjej och jobbade 9 timmar,
allt för att jobba in timmar tills på fredag.
Jag har kommit på att mitt jobb är rätt chill.
Visst att jag är helt körd i huvudet efter en arbetsdag
av alla siffror som ska knappas in och sorteras,
men ändå så finns det alltid något att göra och tiden
går riktigt snabbt, speciellt med alla fikaraster!

Imorgon ska jag träffa matilda och gå ut för en måltid.
Det ska bli mycket mysigt, speciellt med tanke på att jag
inte träffat henne på typ 3 veckor, välbehövligt att ses alltså.

Nej nu är det dags för beställning av kläder, lönen spenderas
redan innan den rullar in, men det är så det ska vara I guess.

SMACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0