I want to feel you breath beside me.

FINJÄVLAVÄDER! ♥

Synd bara att jag sitter inne på ett kontor hela dagarna.
Idag fick vi glass på jobbet, det är konstigt var mycket roligt de har för sig,
kontorsjobb ska ju vara ett tråkigt arbete!?
Jag har överansträngt mig rejält idag då jag fick lära mig att regga nya mål,
i det här fallet handlade det om adressreturer. Jag antar att ett antal människor
nu kommer få andras mål i deras brevlådor. Kanske det inte gör något?

Jag hann med 5 mål, på sin höjd innan jag rusade ner för att träffa Louise och
Maja i någon minut, resten får jag handskas med imorgon,
jag blir inte utan jobb det vill säga.

Snart är det fredag, och snart har jag fått till så att lönen kommer in på kontot.
Tack till världen och tack för mina snart spenderade shoppingtimmar.

Puss och kram, jag har en banan.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hittade hit via bloglovin och tänkte säga hej! ^_^



Kika in och lämna gärna ett avtryck i min blogg http://tjelsi.com



Kanske följa varann? Trevlig sommar :)

2009-06-26 @ 19:26:34
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0