Everybody wants you.

Mest less i sverige.

Jag kan inte äta, kan inte sova,
kan inte umgås och är fast med mamma.
Men imorgon smittar jag iallafall inte längre,
vilket betyder att jag slipper sitta hemma.
Sen så hoppas jag att munnen blir bättre så att jag kan äta normalt igen,
ni kan inte ens gissa hur hungrig jag är för tillfället.

Obviously så är det wine&dine hos maja imorgon,
för att fira hennes födelsedag som snart infinner sig.
Jag hoppas jag är frisk nog att delta, det skulle vara trevligt.

Nu ska jag gå tillbaka till The sims. Ettan också för den delen.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du måste komma. Måste!

2009-06-12 @ 23:50:02
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0