Can't stop myself from smiling.

Såhär mitt i sommarens hetta längtar jag mer än någonsin till September.
Varför..? Det är just då hockeysäsongen sätter igång.

Allt är Jimmy Hamrins fel, som helt plötsligt ger alla en tillbakablick på föregående säsong med några välutvalda klipp från diverse matcher. Som ett litet barn sitter jag med världens största leende och återupplever målen, ett för ett.
Jag känner att jag nog har varit alltför negativ när jag sett hur laget bygger upp sig. Alltför många av mina hjältar sticker och istället kommer unga talalger (förhoppningsvis).  Men nejnej, det ska nog gå bra, erfarenheten vi har av unga spelare är toppen.

Titta, och njut.

Timrå IK - Skellefteå AIK, 8-0.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0