You're the light at the end of the tunnel.

Det hela börjar gå överstyr. Då tillochmed jag sover till 14 på dagarna.
Det är jävligt kallt ute här uppe i de norra regionerna, vilket bidrar till att det inte går att göra så mycket utomhus. Och inomhus går det aldrig att göra något ändå förutom det vanliga. Äta, sova och titta på film.
Och det är verkligen det enda jag har gjort, mina stunder utomhus har endast varit då jag tvingats rasta hunden. Då har jag allt klätt på mig också, täckbyxor använde jag för första gången igår.

Den stora nyheten är väl kanske att det från och med nu är slut på mitt liv. Iallafall på mitt liv beroende av nikotin. Igår röktes den sista cigaretten och inatt sög jag på den sista snusen. Jag är faktiskt riktigt bestämd nu, jag klarar det här!

Nu ska jag kanske kliva upp och klä på mig, dock tvivlar jag på att dagen har något att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: maria

lycka till.

2009-01-06 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0