you're really not that hot.

Veckans vilodag - det stämmer bra.

Från 10 imorse har hela familjen gjort ormgropar i sofforna för att få plats, egentligen helt ointresserade om vad som visas på TV, men oförmögen att byta kanal. När halva familjen dessutom känner sig krassliga så är det en bra ursäkt till att inte behöva göra något. Därför  har jag också kommit på en bra ursäkt till att inte åka hem förrän imorgon, jag kommer bara inte på vad det var för någon.

Efter gårdagen har jag nu haft den bästa hockeyupplevelsen i mitt liv. Inte just för att Timrå vann med 6-0 utan ja.. Jag vet inte hur jag ska förklara det. Klacken fick hela hallen att ställa sig upp för lagets prestationer. Att klacken även lyckades få ut laget iförd endast underkläder på isen igen när matchen var slut var underbart, what a feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0