You're nothing but a womanizer.

Kass dag
Dålig körlektion
Sämst koncentration
Snuskig mat
Värdelöst kallt
Trasigt armband
Sjukt trött

Jag tycker att jag sammanfattar min dag ypperligt bra. Jag kommer aldrig ta körkort, det är redan förutspått.
Vi var på länsarkivet idag, vilket faktiskt var rackarns kul och intressant. Inte direkt vad jag hade väntat mig med andra ord. Vi fick bland annat läsa om jämtlands forna brottslingar, och jämtar med syfilis som sedan blev botade. Även lite frisyrer och annat frisör-relaterat hann vi med.

Något som är positivt är iallafall att jag har fått ett par fina vantar av damgiano, och att jag ska äta precis just nu!

God middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0