You got to show that you're worthy of my time.

Jag känner inte igen mig själv, var det inte jag som älskade skolan och var där även fast jag var sjuk?
Idag var det tänkt att jag skulle på skolan, men det blev inget av. Istället inbillade jag mig att jag hade sovmorgon. När jag väl klev upp så följer jag istället med Maria, Maja och Linn på badet. Det var cleant, fuck school. Damn I'm k00l..?

Nåja. Badet..
Var lika roligt som vanligt, men när jag i all hast packade ner första bästa badkläder så får jag med mig en bikini som själva bandet (som håller allt uppe) är avtagbart på. Dessutom är bandet inte med. Ni förstår själva att det inte är det ultimata för badhuset och alla dess rutchkanor, bara för solning..
Det gick dock bra ändå, jag fick bara vara riktigt uppmärksam så att jag inte blottade mig för de barn som vi delade badet med för dagen.

hejdå - leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0