You shouldn't be in heaven.

Vem har missat att Foppa är tillbaka och spelar i elitserien med MODO? Ifall någon har gjort det, så måste det vara någon som inte är ute särskilt ofta, inte läser tidningen och inte har internet eller TV. Det är isåfall enda anledningen.

Jag har aldrig gillat karln, jag har rent av haft svårt för honom. En hockeyspelare som inte har fötterna på jorden.
Klart han kommer tillbaka till Sverige när det inte går bra i NHL, klart att han njuter av att hela sportvärlden avgudar honom, även fast alla, inklusive han själv vet att det bara kommer bli några veckors spel innan det är något annat som går sönder på honom.. Skulle gissa på foten faktiskt..

Han har spelat en match med MODO, och efter matchen skriver radiosporten:
"”Foppa” sänkte Skellefteå" - Jaha, jag som trodde att MODO var ett helt lag, jag hade väl fel?
"Hyllas, av alla!" - Jasså,  verkligen säker på det aftonbladet?
"Djurgården nästa för Foppa" - Nej, djurgården nästa för MODO heter det.

Vad kommer MODO bli efter att denne Peter Forsberg försvinner (igen), om alla åsidosätter laget och bara framhäver Foppa? Jag hoppas på en säsong i allsvenskan. Det skulle vara mysigt.




Iår blir du 36 om jag inte minns fel, kanske dags att vara hemma med barnen nu?

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA! ja jag satt å störde mig på det jag också. Kollade på första perioden hemma å kommentatorerna sa hela tin "foppa måste bättra sig lite", "Foppa öka takten", Nu är det "Foppas tur". Foppa Foppa Foppa. Jag håller med dig, trots att MODO är ett av elitseriens kanske mest "jobbiga" lag här i norrland, så är det faktiskt ett lag, ett lag som har en spelare så må heta Peter Forsberg. Det är inte Peter Forsberg som har ett lag vars namn är MODO.

2009-02-14 @ 19:43:54
Postat av: M.

sv: Ja, men hon är ju så... ofräsch.

2009-02-14 @ 21:50:22
URL: http://meast.blogg.se/
Postat av: olivia

han har inga barn, så det kan bli svårt.

2009-02-15 @ 13:37:40
Postat av: cizsi

låt mig gissa, han har satt karriären före? dags att skaffa barn kanske då?

2009-02-15 @ 15:12:47
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: matilda

ja, det är nog dags för den jäkeln att skaffa ungar.

2009-02-17 @ 14:35:50
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0