Thinking about yesterday.

Skola, skola skola.
Jag skulle kunna döda för att slippa kliva upp innan 7 på morgonen för att ha veckans första lektion. 3 timmar med wolf är faktiskt värre än eran värsta mardröm, jag lovar.

Jag och Matilda sitter själv vid ett bord i klassrummet, det är lika skönt som vanligt då vi med våran nonchalanta attityd retar upp wolfen. Inte med mening såklart, det kommer naturligt så fort hon kommer i närheten. Undra varför?

Dagen har inte så mycket att bjuda på, förutom att jag ska till farbror doktor 13.30 och kolla upp mina mormorshänder som skakar så fort jag ska göra något vettigt. Det blir bra, bara jag slipper ta blodprov.
Sen så är det ju dans ikväll också, något som jag inte kan längta mer till än vad jag gör. Dans är det roligaste som finns och Maria förgyller mina dagar såsom ingen annan kan.

peace out fuckers.

Kommentarer
Postat av: matilda

wolfen älskar oss.



apropå erat förslag att räkna antal "gosen" per blogg, så måste ni ju faktiskt inte läsa ;)

2009-02-16 @ 15:10:34
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0