The quiet scares me 'cause it screams the truth.

Jag ska alldeles strax bege mig iväg på födelsedagskalas. Aj laajk.
Jag har fått information att smörgåstårta kommer serveras så jag hoppas innerligt att den är god, kanske bäst att ta något att äta nu innan vi åker ändå, utifall att den skulle vara osmaklig.
Det är en bra lösning, varje gång du misstänker att maten inte kommer passa dig så tar du dig tid att slänga i dig något innan du går hemifrån, då kan du bara skylla på att du nyss ätit, om du ser den där hemska janssons frestelsen stå på bordet.
Hett tips!

Have a nice sunday.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nå? Var den god?

2009-02-22 @ 20:51:25
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0