Tell me you wont give up, cause I'll be waiting if you fall.

Rullgardin är alldeles för underskattat..

Mitt lilla rum som delas med min lillasyster har fönster i österläge..
Solen går upp i öster, och idag var det solsken så det heter duga. Gissa hur det gick med min sovmorgon?

Det värsta är att vi har en rullgardin.
Ståendes på golvet i ett hörn. Vad gör den där och varför har ingen ansträngt sig att hänga upp den är frågorna som kretsar i mitt huvud. Tro inte att jag kommer ställa mig och borra runt allt jävulskap som hänger kring fönstret. Aldrig.

Som sagt, så har det varit killing bra väder idag. fram tills nu typ.
Sol, vindstilla och nollgradigt ute. Jag tänkte ta min promenad utan jacka men jag är trots allt glad att jag tog den, det är ju faktiskt bara februari. Typiskt mig att ta ut sommaren i förväg bara för att solen skiner, kanske ska ta en titt runtomkring och ta hänsyn till den meterhöga snön också.

Nu tänkte jag ta tag i att skriva ett manus till en föreläsning som vi ska hålla i svenska nationella. Låter som en kul grej..
NAAAAT.


Kommentarer
Postat av: maria

vem har ritat bilden?

2009-02-27 @ 15:54:43
Postat av: cizsi

photoshop har ritat den ;)

2009-02-27 @ 18:25:43
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0