Summer breeze makes me feel fine.

I tråkiga stunder händer det ofta att man drömmer sig bort, jag vägrar tro att det bara är jag som gör det.
4 rackarns månader kvar till sommaren, till mitt sista sommarlov, som egentligen skulle infunnit sig förra sommaren. Kanske bör vara lättad över att det faktiskt inte är dags än, att jag inte behöver gå från att vara student till arbetslös i sommar.
Men nej, jag skulle göra mycket för att fortfarande gå kvar på media, för att få springa ut på wargentinsskolans trapp och sjunga studentsången i juni. Få åka flak med alla andra istället för att stå nere på torget och kisa upp på de vitklädda filurerna.
Men icke, jag ska istället fara runt till 700 olika ställen och muncha tårta, även fira mina kära vänner såklart, de som var smarta nog att stanna kvar på den linje de valt från första början.

Jag har beslutat mig för att göra mitt sista sommarlov till en festivalsommar, om ekonomin tillåter såklart.
Vart ska jag åka? Kanske ska avancera och bo på yrancampingen.. Inviga där?

Denna festivaldjungel..


det här får följa med överallt, då har jag en bortförklaring till att jag inte vill ta med mig folk.. hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0