Some things slide by so carelessly.

Med tanke på storsjöbadet.

Rutschkanor är och kommer alltid vara livsfarliga. Här i Östersund finns det 3 nybyggda kanor.

En grön som man bör åka med ringar - Ringar in my ass, vi hade en ring på 4 personer. Varför? För att storsjöbadet inte hade fler att erbjuda. Och vad händer med en ring på 4 personer, den försvinner. Andra kurvan är värst. Har allihopa väl tagit sig upp så kan jag garantera att det är där det går snett. Välter är precis vad du gör, vilket innebär att man istället åker på varandra ner till slutet där det har byggts en jävligt illa placerad trappa. Den är inte skön.

En blå där det rekommenderas att åka en och en -  Det är svårt att åka en och en, när man väl är inne i mörkret (justja, den är helt svart, tror bestämt att den kallas black hole) så dröjer det inte länge alls innan man hör någon sate ropa på en (jag kämpar febrilt för att åka snabbare, hjälper till med händerna, tar till alla knep jag kommer på) sedan kommer svallvågen och man känner något hårt i ryggen, har man tur är man redan nere innan fler hinner ikapp en. Nere möts man dock utav ett avlångt kar med höga väggar. Såklart vill man skynda sig upp så fort som möjligt innan någon fler anländer, det är praktisk taget omöjligt då det bildas ett baksug utan dess like och det finns ingenting att hålla sig i. En utmaning.

En röd som man måste ligga i - För mitt eget bästa har jag aldrig försökt mig på denna, utifrån ser den minimal ut, man skulle inte kunna sitta om man så ville. Hålet man ska åka in i ser misstänksamt litet ut, jag undrar om någon har fastnat? Jag har hört om diverse saker i denna åktur, bland annat helt sjuka skarvar som skalar av dig ditt yttre skinn. Låter det som en upplevelse? Testa vetja.

Det jag egentligen skulle komma fram till är att jag har skadat min arm, inte en vanlig skada som jag är väl bekant med utan det har gått så långt att jag bara kan röra armen begränsat mycket. Med begränsat menar jag att jag fortfarande kan skriva på tangenterna.
Den har dessutom svullnat upp och i mitten av det hela är en hård bula, det skiftar i blå/rött. Jag undrar vad jag är för färg imorgon.

Time to go dancing, xoxo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

med din tur cizsi.. borde du kolla upp armen! spricka, av, sträckning, sena, ja när det gäller dig kan det vara i princip vad som helst... ^^

2009-02-17 @ 20:45:46
Postat av: M.

Den röda går under namner osthyvelN...

2009-02-20 @ 19:19:04
URL: http://Http://meast.blogg.se
Postat av: carro

den röd/vita är som att åka i en OSTHYVEL! helt sjukt, eller ett rivjärn. Det låter typ tjoff, tjoff, tjoff sen har du skalat av dig armbågarna

2009-02-26 @ 17:54:30
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0