So i guess it's time for me to say goodbye.

Kvällen spenderades i bowlinghallen.
Jag har nog aldrig spelat så dåligt som jag gjorde ikväll men jag tog det med ro.
"Jag har ju så mycket annat jag är bra på, man kan ju inte vara bäst på allt" var mitt svar på mitt urusla spel.

Jag vet inte vad det är för speciell dag idag men något måste det ju vara då hela bowlinghallen var fylld med par. Par överallt. Visst, kindof cute, men varför måste folk stå och hångla upp varandra in a public place? Deras händer var överallt på varandra, de åt upp varandra bokstavligt talat..
Det är inte okej, det kommer aldrig vara okej. Kanske på krogen, men knappt där, och verkligen inte i UVljuset på bowlingbanan där barnfamiljerna spenderar sina lediga kvällar.

Så svårt är det faktiskt inte att vänta tills man kommer hem, om det frestar så finns dock alternativet som kallas en toa.
Use it.

Kommentarer
Postat av: axl

men gere nu gnällspik! ungarna måste vänja sig vid sånt där, för en dag står dom där själva!

Och, orka dra på toa när man är kåt. UVljus är väl optimalt? :D:D

2009-02-28 @ 11:27:39
Postat av: Natalie

Hahaha du är ju roligt du..

2009-02-28 @ 11:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0