Smile like you mean it.

Saker och ting är påväg utför, med saker och ting menar jag egentligen bara skolan.
Jag vill spy på allt vad skolan heter och trotsade idag.. Igen.
Istället promenerade jag hem till Damgiano och vi spenderade dagen med att titta på lejonkungen 2 och bråka om vad vi skulle äta till lunch. Det var bra mycket bättre än skola iallafall.

Det värsta är att jag vet att ingenting blir bättre bara för att man skiter i att gå, men ibland känns det inte ens som att jag har ett val. Hela kroppen skriker och protesterar, jag har bara en djävul på ena axeln och ängeln har försvunnit med sina goda råd.
Bara en vecka kvar att uthärda innan det är dags att ladda upp med ett lov, som dock kommer gå alldeles för snabbt och jag kommer inte hinna få något gjort innan det är slut. Jag är en positiv människa.

Sen kommer den satans praktiken snart också, jag vägrar fastna i Östersund igen så jag flyr till Sundsvall. Helst av allt vill jag utföra praktiken på pappas jobb och umgås med hockeytokiga gubbar i sina bästa år. Men jag vet inte vad skolan tycker om den saken, kanske Lastvagnsdelar inte funkar till utbildningen?




jak er k00l!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha, men det är klart det funkar, fick inte någon vara på jysk?

2009-02-23 @ 21:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0