sisthers by blood.

Som alltid när jag är sjuk hade jag en verklighetstrogen dröm inatt.

Jag drömde att pappa och eva-britt (låtsasmamma) skulle få ett till barn. Alla var glada och nöjda, i verkligheten så tror jag på lite annorlunda känslor kring att få another one till syskonskaran, då det skulle bli kind of en sladdis, 12 år efter.
Månaderna gick och tillslut så kom den dagen då alla samlades i väntrummet på BB, alla utom pappa som var sen eller liknande. Realistic.
Vi väntade och väntade, tillslut kom någon ut och meddelade att det var klart, så vi klampar in i rummet. Då fanns det, inte bara 1, utan 2 ungar att skåda. Och inte nog med det, en av dom var av ett manligt kön, vilket min far inte verkar kunna producera.  Men jaa, alla var glada. Pappa dök upp, och alla levde lyckliga. Ända tills jag vaknade..

Nåväl, känns inte som jag skulle vilja vara en av 8 syskon, det räcker med dom 5 jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0