since the first time I ever saw you.

Mest rastlös i världen just nu. Jag står inte ut med att ligga ner hela dagarna, imorgon blir det fan ändring. Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår (nästan).

Idag letade jag fram en gammal VHSfilm från -94. Inte vilken film som helst utan självaste lejonkungen. Att se den var nog det bästa valet jag har gjort på flera dagar, den är underbar. Det finns ingen film jag älskar så mycket som den, disney kommer aldrig komma upp i samma klass, någonsin.
Titta bara på disneyfilmerna som görs idag, fine att dom går att kolla på men jämför dom med lejonkungen och dom ryker.

Jag har märkt en intressant likhet mellan Scar och Therese. Det bör utforskas närmare.


Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHA. Alltså likhet? Hur? Var? Snälla förklara!

2009-02-13 @ 00:12:39
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: maria

HAHAHAHAH hur ska therese tolka det där? Scar liksom, han är ond?

2009-02-13 @ 09:33:11
Postat av: matilda

jag älskar liknelsen.

2009-02-13 @ 12:49:32
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0