Now I'm done believing you.

Jag är nöjd. Riktigt nöjd.
Jag ligger i världens skönaste soffa, har två bjässar till hundar snarkandes bredvid mig och inväntar familjen. Mathilda ligger och sover och jag har spenderat kvällen med lite jobbsök och hockey.

Efter en spontan idé om att åka med Natalie upp till hammarn så kom jag hem idag tillslut. Efter lite sightseeing i Hammarstrand och några omgångar med ett galet roligt spel så hoppade jag på bussen mot Sundsvall.
Lyckades tigga åt mig skjuts av farbror från stan så jag kom hem säkert, trots all snö och brist på plogning.

Jag ser framemot morgondagens sovmorgon och kanske en tur på stan. Det är trots allt imorgon pengarna rullar in, varför inte spendera allt direkt?

Nej kanske inte, bad idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0