Life doesn't always go my way.

Så sant, saker blir ytterst sällan som jag vill att de ska bli.
Men trots det så väljer jag att vara glad, istället för att slösa tid på att vara någon som jag inte vill vara, arg och sur för jämnan.
Jag tror att jag ofta är glad, just för att jag en gång bestämde mig för att det var det jag skulle vara. Jag försöker se positivt på det som händer istället för att direkt bestämma mig för att det är något jag inte gillar.

Nu är jag inne i en period som jag helst skulle vilja slippa, allt känns mer eller mindre jobbigt, både hemma och på skolan. Jag skulle vilja åka någonstans långt bort, där jag inte behöver tänka på något alls utom mig själv.
Men genom att se på allt med ett leende på läpparna och med en positiv tanke så tar jag mig igenom det.

Lösningen behöver inte alltid vara komplicerad.
yours sincerely - cecilia.



Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så fin, Cecilia.

2009-02-21 @ 17:46:30
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0