I've nothing to give you, but you're all that I need.

Jag gillar inte känslan då det känns som att allt är förutbestämt, då det inte skulle finnas någon möjlighet att välja väg i livet själv.
Idag råkade jag kika in på mitt horoskop, och blir så sjukt förvånad över allt som står.

V å g e n
Utåtriktad, intellektuell och positiv.


"Stort behov av att kommunicera med andra."
"Stark rättvisekänsla och tar väldigt illa vid sig när någon råkar illa ut"
"Älskar livets goda och lite lyxliv"
"Klartänkt när det gäller andra, men tyvärr svårt att bestämma sig i personliga frågor. "
"Väntar sig dock perfekthet hos partnern och kan lätt kritisera ev. fel hos den..."

Lämpliga yrkesval: Allt som har med skönhet och lyx att göra, ex. frisör

Tack för att jag har mitt liv klart framför mig, jag kommer bli en brat, förvirrad, och alldeles för kräsen i resten av mitt liv.




Kommentarer
Postat av: maria

jag är faktist också våg.

2009-02-12 @ 13:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0